خانه » روندها
روندها
استاتیستا بر اساس نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد
آزاردهندهترین انواع تبلیغات آنلاین
مارتک: اکثر کاربران آمریکایی مشکلی با تبلیغات ویدیویی آنلاین ندارند؛ البته تا زمانی که اذیتکننده و مزاحم نبوده و کاربران با تماشای آنها بتوانند امتیاز یا جایزه بهخصوصی دریافت کنند. طبیعتا هر چیزی مکان و
از دروغگویی محیط زیستی اپل تا بازیابی یک برند خوشمزه
بهترین و بدترین تبلیغات سال ۲۰۲۳
مارتک- سارا جمالآبادی: بهترین تبلیغات سال ٢٠٢٣ مربوط به Chicago Bears، Nissan، Liquid Death، Stella Artois، and Taco Bell بودند و در مقابل انتخاب میان بدترین تبلیغات فوقالعاده سخت بود؛ چون این فهرست به طرز
برترین رسانههای اجتماعی و روندهای بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۴
حدس ما درباره اَبَر پلتفرم امسال چیست؟
مارتک: در سال ۲۰۲۳ تغییرات عمدهای در چشمانداز دیجیتال جهان ایجاد شد؛ از ظهور ChatGPT و تغییر نام توییتر به X گرفته تا راهاندازی Threads و فروکش کردن غوغای متاورس و… اما در سال ۲۰۲۴
به بهانه «روز جهانی تیکتاک ساعت» بررسی شد
نبض ساعت در دیوار
مارتک: دیوار در جدیدترین گزارش خود که به مناسبت روز جهانی «تیکتاک ساعت» منتشر شده، دادههای آگهیهای مربوط به ساعت در این پلتفرم را مورد بررسی قرار داده است. نتایج این بررسی نشان داد که
این بازی را متا شروع کرد
اینترنت بدون آگهی: بهشتی که پولدارها را کلیدش را دارند!
مارتک- سارا جمالآبادی: ماه گذشته متا شروع به ارائه «اشتراکهای بدون تبلیغات» به مشتریهای فیسبوک و شبکه خواهرش، اینستاگرام، کرد. به این ترتیب که کاربران اروپایی با پرداخت 99.9 یورو (85.10 دلار) در ماه میتوانستند
«مارتکبات» به ارایه راهکارهای تلفیق مارکتینگ با تکنولوژی میپردازد
اولین چتبات تخصصی حوزه مارکتینگ
مارتک: وبسایت MarTech که به طور تخصصی در زمینه فناوریهای بازاریابی فعالیت و مطالب آموزشی در این زمینه منتشر میکند، به تازگی از یک چتبات مبتنی بر سیستم چت جیپیتی با نام MarTechBot رونمایی کرده
ورود به عصری تازه
آیا صنعت تبلیغات به پایان خود رسیده است؟
مارتک: تا چندی پیش صنعت تبلیغات در حال تبدیل شدن به پدیدهای منفور و طرد شده بود. سرویسهای استریمینگ یا پخش آنلاین ویدیو (مانند نتفلیکس) که تبلیغاتی نمایش نمیدادند، رشد خوبی داشتند و همزمان میزان
اندیشه پشت ِ مدارس بازاریابی دیجیتال چیست؟
بازاریابی دیجیتال برای کودکان: پرورش بازاریابان فردا
مارتک: در دنیای دیجیتالی امروز جایی که زمین بازی ِاینترنت به وسعت جهانی است که همه ما در هر سن و سال و طبقهای را در خود جای داده است، نمیتوان دور این زمین حصاری
ورود به دنیای ابهامانگیز تبلیغات دیجیتال
مراقب ماری که ایلان ماسک را گزید، باشید!
مارتک: «همیشه حق با مشتری است.» این جمله شاید یکی از کلاسیکترین جملههایی باشد که خیلی از ما بر در و دیوار فروشگاهها و مراکزی که خدمات ارائه میدهند، دیدهایم. بگذریم از اینکه ممکن است
کاربران کتابخوان این پلتفرم به دنبال چه کتابهایی بودهاند؟
بازار داغ کتاب روی دیوار
مارتک: اگر از شما بپرسند کسانی که به پلتفرم دیوار مراجعه میکنند، دنبال چه چیزهایی هستند، جواب شما چیست؟ واضحتر این سوال را مطرح کنیم: در بین مواردی که نام میبرید، «کتاب» چندمین آنهاست و
سوالی که این روزها ذهن کاربران دیوار را بیشتر از همه درگیر کرد:
یلداست؛ حالا چی بپوشم!
مارتک: گروه روابط عمومی دیوار گزارشی آماری را تحت عنوان «صدرنشینی پوشاک در جستجوهای یلدایی دیوار»» منتشر کرده است که نشان میدهد، ۶۸ درصد جستجوهای مرتبط با یلدا، توسط کاربران این پلتفرم در زیردستههای لباس
چگونه فرانت اند کار حرفهای شویم؟
برنامه نویسی آن قدر دنیای وسیعی دارد که برای یک تازه وارد، میتواند گیج کننده باشد؛ کسی که تصمیم گرفته تا وارد این حوزه کاری شود، ممکن است نقطه شروع آن را نداند؛ اینجاست که اهمیت
استاتیستا بر اساس نتایج یک نظرسنجی اعلام کرد
آزاردهندهترین انواع تبلیغات آنلاین
مارتک: اکثر کاربران آمریکایی مشکلی با تبلیغات ویدیویی آنلاین ندارند؛ البته تا زمانی که اذیتکننده و مزاحم نبوده و کاربران با تماشای آنها بتوانند امتیاز یا جایزه بهخصوصی دریافت کنند. طبیعتا هر چیزی مکان و
از دروغگویی محیط زیستی اپل تا بازیابی یک برند خوشمزه
بهترین و بدترین تبلیغات سال ۲۰۲۳
مارتک- سارا جمالآبادی: بهترین تبلیغات سال ٢٠٢٣ مربوط به Chicago Bears، Nissan، Liquid Death، Stella Artois، and Taco Bell بودند و در مقابل انتخاب میان بدترین تبلیغات فوقالعاده سخت بود؛ چون این فهرست به طرز
برترین رسانههای اجتماعی و روندهای بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۴
حدس ما درباره اَبَر پلتفرم امسال چیست؟
مارتک: در سال ۲۰۲۳ تغییرات عمدهای در چشمانداز دیجیتال جهان ایجاد شد؛ از ظهور ChatGPT و تغییر نام توییتر به X گرفته تا راهاندازی Threads و فروکش کردن غوغای متاورس و… اما در سال ۲۰۲۴
به بهانه «روز جهانی تیکتاک ساعت» بررسی شد
نبض ساعت در دیوار
مارتک: دیوار در جدیدترین گزارش خود که به مناسبت روز جهانی «تیکتاک ساعت» منتشر شده، دادههای آگهیهای مربوط به ساعت در این پلتفرم را مورد بررسی قرار داده است. نتایج این بررسی نشان داد که
این بازی را متا شروع کرد
اینترنت بدون آگهی: بهشتی که پولدارها را کلیدش را دارند!
مارتک- سارا جمالآبادی: ماه گذشته متا شروع به ارائه «اشتراکهای بدون تبلیغات» به مشتریهای فیسبوک و شبکه خواهرش، اینستاگرام، کرد. به این ترتیب که کاربران اروپایی با پرداخت 99.9 یورو (85.10 دلار) در ماه میتوانستند
«مارتکبات» به ارایه راهکارهای تلفیق مارکتینگ با تکنولوژی میپردازد
اولین چتبات تخصصی حوزه مارکتینگ
مارتک: وبسایت MarTech که به طور تخصصی در زمینه فناوریهای بازاریابی فعالیت و مطالب آموزشی در این زمینه منتشر میکند، به تازگی از یک چتبات مبتنی بر سیستم چت جیپیتی با نام MarTechBot رونمایی کرده
ورود به عصری تازه
آیا صنعت تبلیغات به پایان خود رسیده است؟
مارتک: تا چندی پیش صنعت تبلیغات در حال تبدیل شدن به پدیدهای منفور و طرد شده بود. سرویسهای استریمینگ یا پخش آنلاین ویدیو (مانند نتفلیکس) که تبلیغاتی نمایش نمیدادند، رشد خوبی داشتند و همزمان میزان
اندیشه پشت ِ مدارس بازاریابی دیجیتال چیست؟
بازاریابی دیجیتال برای کودکان: پرورش بازاریابان فردا
مارتک: در دنیای دیجیتالی امروز جایی که زمین بازی ِاینترنت به وسعت جهانی است که همه ما در هر سن و سال و طبقهای را در خود جای داده است، نمیتوان دور این زمین حصاری
ورود به دنیای ابهامانگیز تبلیغات دیجیتال
مراقب ماری که ایلان ماسک را گزید، باشید!
مارتک: «همیشه حق با مشتری است.» این جمله شاید یکی از کلاسیکترین جملههایی باشد که خیلی از ما بر در و دیوار فروشگاهها و مراکزی که خدمات ارائه میدهند، دیدهایم. بگذریم از اینکه ممکن است
کاربران کتابخوان این پلتفرم به دنبال چه کتابهایی بودهاند؟
بازار داغ کتاب روی دیوار
مارتک: اگر از شما بپرسند کسانی که به پلتفرم دیوار مراجعه میکنند، دنبال چه چیزهایی هستند، جواب شما چیست؟ واضحتر این سوال را مطرح کنیم: در بین مواردی که نام میبرید، «کتاب» چندمین آنهاست و
سوالی که این روزها ذهن کاربران دیوار را بیشتر از همه درگیر کرد:
یلداست؛ حالا چی بپوشم!
مارتک: گروه روابط عمومی دیوار گزارشی آماری را تحت عنوان «صدرنشینی پوشاک در جستجوهای یلدایی دیوار»» منتشر کرده است که نشان میدهد، ۶۸ درصد جستجوهای مرتبط با یلدا، توسط کاربران این پلتفرم در زیردستههای لباس
چگونه فرانت اند کار حرفهای شویم؟
برنامه نویسی آن قدر دنیای وسیعی دارد که برای یک تازه وارد، میتواند گیج کننده باشد؛ کسی که تصمیم گرفته تا وارد این حوزه کاری شود، ممکن است نقطه شروع آن را نداند؛ اینجاست که اهمیت