خانه » رویدادها
رویدادها
با سرمایهگذاری ۷۲ میلیارد تومانی «کیسون» محقق میشود
«آچاره» به دنبال ارائه آنلاین خدمات تخصصی ساختمان
مارتک: با نهایی شدن سرمایهگذاری 72 میلیارد تومانی کیسیون در شرکت مالک آچاره، به زودی ارائه آنلاین انواع خدمات تخصصی ساختمانی در این پلتفرم میسر میشود. آچاره که پلتفرمی هوشمند برای ارائه انواع خدمات فنی
در رویداد «بازگشت به آینده» رونمایی شد:
«آوات»؛ سیستم ابری نوظهور چارگون
مارتک: شرکت چارگون با آگاهی از نیازمندیهای آشکار و پنهان بازار، مجموعهای از نرمافزارهای یکپارچه و بومیسازی شده در حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها ارائه کرده است که به نیازها
ارتباط متقابل که میتواند بهرهوری سازمانها و شرکتها را بالا ببرد
پیوند ناگسستنی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی
مارتک: بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی چند سالی است که در مقابل همدیگر قرار گرفتهاند؛ البته در دید کسانی که دنیای PR را تمامشده میدانند و بر این باور هستند که «بازاریابی دیجیتال» برایشان کافی
راهکارهایی که کمک میکنند عملکرد تیمی بهتری داشته باشید
لزوم بهبود مستمر برنامههای مارکتینگ اتومیشن
مارتک: محبوبیت و رواج راهکارهای مارکتینگ اتومیشن به قدری است که این روزها کمتر تیم کاری پیدا میشود که از آنها بهره نگیرد. پلتفرمهای مارکتینگ اتومیشن (MAPs) رسیدگی به امور مربوط به مارکتینگ را سریعتر،
میانگین تعداد سفارش ثبتشده بیش از دو برابر شد
رونق فروش اینستاگرامی در جمعه سیاه
مارتک: بلک فرایدی که حالا دیگر جای خود را در فرهنگ خرید اینترنتی کاربران سراسر جهان باز کرده است، فروشگاههای اینستاگرامی ایران را نیز بینصیب نگذاشت؛ بهطوری که آمارهای ارائه شده از تحلیل عملکرد این
سامسونگ و الجی بیشتر درخواست را دارند
کاربران دیوار در جست و جوی تلویزیونهای ممنوعه!
مارتک: سایت «دیوار نیوز» که بلاگ خبری پلتفرم دیوار است، در گزارشی که به تازگی و به مناسبت روز جهانی تلویزیون منتشر کرده، خبر داده است که کاربران پلتفرم «دیوار» در نیمه نخست امسال بیش از همه در جستجوی تلویزیونهای کرهای
به دنبال ادغام «ازکی» با پلتفرم مشاوره سرمایهگذاری «داران»
«ازکیسرمایه» رونمایی شد
مارتک: شرکت ازکی در فرآیند تکمیل حلقه فینتکی کسبوکار خود، در آستانه ورود به حوزههای جدیدی از جمله بازار سرمایه، بخش سلامت و بازار رمزارز است. در این مسیر اما اولین قدم ازکی با ادغام
با هدف کمک به شفافیت و رشد بازار تجارت الکترونیکی کشور انجام شد
مرور عملکرد دیجیکالا در رویداد «برخط ایران ۰۲»
مارتک: رویداد «برخط ایران ۰۲» توسط دیجیکالا برگزار شد و در این مراسم به صورت رسمی از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۱ رونمایی شد. سعید محمدی، رئیس هیئت مدیره دیجیکالا در این رویداد
رویداد ویژه دیجیکالا برای فروشندگان تبریزی
مارتک: دیجیکالا با هدف همراهی علاقهمندان به فروش در بستر آنلاین و بهبود تجربه فروشندههای فعال خود، در استان آذربایجان شرقی، از سوم تا هفتم تیرماه، رویدادی با عنوان «رویداد بازارگان» در شهر تبریز برگزار
شرکت پرداخت الکترونیک «سداد» از هویت بصری جدیدش رونمایی کرد
مارتک: روز پنجشنبه، شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در رویداد «در مسیر پیشرفت» و در مرکز همایش رایزن از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. این مراسم با حضور محمدحسین کاشی، مدیرعامل سداد، آرین مقبلی، مدیر
در سومین رویداد سالانه «پادرو» بررسی شد
فیلترینگ با کسبوکارهای آنلاین چه کرد؟
مارتک: در شب گذشته پلتفرم هوشمند پادرو، سومین رویداد سالانه خود را در آواپلت برگزار کرد. این رویداد که با حضور جمعی از متخصصان اکوسیستم، تیم پادرو و اصحاب رسانه برگزار شد، در واقع مروری بر
«تترلند» ششمین سال فعالیتش را جشن گرفت
از بهروزرسانی اپ و سایت تا ارایه گزارش سالانه
مارتک: تترلند در چند هفته اخیر با رونمایی از اپ و سایت جدید و همچنین انتشار گزارش عملکرد سال 1401 خود، ششمین سال فعالیتش را جشن میگیرد. تترلند که یکی از صرافیهای رمزارز ایرانی برای
با سرمایهگذاری ۷۲ میلیارد تومانی «کیسون» محقق میشود
«آچاره» به دنبال ارائه آنلاین خدمات تخصصی ساختمان
مارتک: با نهایی شدن سرمایهگذاری 72 میلیارد تومانی کیسیون در شرکت مالک آچاره، به زودی ارائه آنلاین انواع خدمات تخصصی ساختمانی در این پلتفرم میسر میشود. آچاره که پلتفرمی هوشمند برای ارائه انواع خدمات فنی
در رویداد «بازگشت به آینده» رونمایی شد:
«آوات»؛ سیستم ابری نوظهور چارگون
مارتک: شرکت چارگون با آگاهی از نیازمندیهای آشکار و پنهان بازار، مجموعهای از نرمافزارهای یکپارچه و بومیسازی شده در حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها ارائه کرده است که به نیازها
ارتباط متقابل که میتواند بهرهوری سازمانها و شرکتها را بالا ببرد
پیوند ناگسستنی بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی
مارتک: بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی چند سالی است که در مقابل همدیگر قرار گرفتهاند؛ البته در دید کسانی که دنیای PR را تمامشده میدانند و بر این باور هستند که «بازاریابی دیجیتال» برایشان کافی
راهکارهایی که کمک میکنند عملکرد تیمی بهتری داشته باشید
لزوم بهبود مستمر برنامههای مارکتینگ اتومیشن
مارتک: محبوبیت و رواج راهکارهای مارکتینگ اتومیشن به قدری است که این روزها کمتر تیم کاری پیدا میشود که از آنها بهره نگیرد. پلتفرمهای مارکتینگ اتومیشن (MAPs) رسیدگی به امور مربوط به مارکتینگ را سریعتر،
میانگین تعداد سفارش ثبتشده بیش از دو برابر شد
رونق فروش اینستاگرامی در جمعه سیاه
مارتک: بلک فرایدی که حالا دیگر جای خود را در فرهنگ خرید اینترنتی کاربران سراسر جهان باز کرده است، فروشگاههای اینستاگرامی ایران را نیز بینصیب نگذاشت؛ بهطوری که آمارهای ارائه شده از تحلیل عملکرد این
سامسونگ و الجی بیشتر درخواست را دارند
کاربران دیوار در جست و جوی تلویزیونهای ممنوعه!
مارتک: سایت «دیوار نیوز» که بلاگ خبری پلتفرم دیوار است، در گزارشی که به تازگی و به مناسبت روز جهانی تلویزیون منتشر کرده، خبر داده است که کاربران پلتفرم «دیوار» در نیمه نخست امسال بیش از همه در جستجوی تلویزیونهای کرهای
به دنبال ادغام «ازکی» با پلتفرم مشاوره سرمایهگذاری «داران»
«ازکیسرمایه» رونمایی شد
مارتک: شرکت ازکی در فرآیند تکمیل حلقه فینتکی کسبوکار خود، در آستانه ورود به حوزههای جدیدی از جمله بازار سرمایه، بخش سلامت و بازار رمزارز است. در این مسیر اما اولین قدم ازکی با ادغام
با هدف کمک به شفافیت و رشد بازار تجارت الکترونیکی کشور انجام شد
مرور عملکرد دیجیکالا در رویداد «برخط ایران ۰۲»
مارتک: رویداد «برخط ایران ۰۲» توسط دیجیکالا برگزار شد و در این مراسم به صورت رسمی از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۱ رونمایی شد. سعید محمدی، رئیس هیئت مدیره دیجیکالا در این رویداد
رویداد ویژه دیجیکالا برای فروشندگان تبریزی
مارتک: دیجیکالا با هدف همراهی علاقهمندان به فروش در بستر آنلاین و بهبود تجربه فروشندههای فعال خود، در استان آذربایجان شرقی، از سوم تا هفتم تیرماه، رویدادی با عنوان «رویداد بازارگان» در شهر تبریز برگزار
شرکت پرداخت الکترونیک «سداد» از هویت بصری جدیدش رونمایی کرد
مارتک: روز پنجشنبه، شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در رویداد «در مسیر پیشرفت» و در مرکز همایش رایزن از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. این مراسم با حضور محمدحسین کاشی، مدیرعامل سداد، آرین مقبلی، مدیر
در سومین رویداد سالانه «پادرو» بررسی شد
فیلترینگ با کسبوکارهای آنلاین چه کرد؟
مارتک: در شب گذشته پلتفرم هوشمند پادرو، سومین رویداد سالانه خود را در آواپلت برگزار کرد. این رویداد که با حضور جمعی از متخصصان اکوسیستم، تیم پادرو و اصحاب رسانه برگزار شد، در واقع مروری بر
«تترلند» ششمین سال فعالیتش را جشن گرفت
از بهروزرسانی اپ و سایت تا ارایه گزارش سالانه
مارتک: تترلند در چند هفته اخیر با رونمایی از اپ و سایت جدید و همچنین انتشار گزارش عملکرد سال 1401 خود، ششمین سال فعالیتش را جشن میگیرد. تترلند که یکی از صرافیهای رمزارز ایرانی برای