مارتک: شرکت چارگون با آگاهی از نیازمندیهای آشکار و پنهان بازار، مجموعهای از نرمافزارهای یکپارچه و بومیسازی شده در حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها ارائه کرده است که به نیازها و مشکلات کسبوکارها پاسخ میدهد. این شرکت امروز خط محصول جدید خود را در حضور خبرنگاران و فعالان اکوسیستم فناوری اطلاعات در رویداد بازگشت به آینده رونمایی کرد. مدیران چارگون پس از ۲۵ سال فعالیت در حوزه نرمافزارهای سازمانی، آوات را به عنوان خط محصولات ابری شرکت به بازار معرفی کردند. حال قرار است که آوات در کنار مجموعه نرمافزاری دیدگاه که متعلق به این شرکت است، نیازهای مخاطبین متنوع بازار را پوشش دهد.
در این رویداد عنوان شد که آوات به عنوان یک سیستم ابری، مزیتهای زیادی به لحاظ تجربه کاربری، امنیت و هزینه تمام شده خدمات دریافتی را برای کسبوکارها و سازمانها فراهم میکند.
بیش از 40 محصول
در بخش اول این رویداد، فرزاد رحمانی مدیرعامل و شاهین طبری رییس هیأت مدیره چارگون از تلاش این شرکت برای توسعه در شرایط سخت اقتصادی سخن گفتند. به گفته فرزاد رحمانی تیم ۴۵۰ نفره و جوان چارگون، منبع الهام و امیدواری برای ماندن و تلاش کردن در شرایطی است که صنعت فناوری کشور تحت فشارهای چندجانبه قرار گرفته است.
شاهین طبری رییس هیأت مدیره چارگون در ادامه از نگاه رو به جلو و دیدگاه پیشرو این شرکت در ۲۵ سال فعالیت سخن گفت و قدمهای مهم چارگون در این بازه زمانی را تشریح کرد.
وی در ادامه از جایگاه ویژه نسل جدید «دیدگاه» که شامل بیش از 40 محصول تحت وب و اپلیکیشن موبایل است، صحبت و از آن به عنوان هایپراتوماسیون یاد کرد.
همچنین از تجهیز این خط نرمافزاری به راهکارهای هوش مصنوعی در کارهای پرتکرار مدیران و کاربران در آینده نزدیک خبر داد.
یک بازار متنوع
در ادامه رویداد فرزاد رحمانی مدیرعامل چارگون از جامعه ۲ میلیونی کاربران دیدگاه گفت و آماری درباره ضریب نفوذ این مجموعه نرمافزاری در بازارهای مختلف ارائه داد. به گفته رحمانی هماکنون چارگون در صنعت بانکی 46 درصد، در حوزه بیمهها 57 درصد، در سازمانهای مرتبط با بخش سلامت 72 درصد، سازمانهای ملی 78درصد، دانشگاهها 45 درصد، بازار سرمایه 70 درصد و صنایع مرتبط با حوزه دارویی، آرایشی و بهداشتی 75 درصد، سهم بازار دارد.
در ادامه این دو عضو هیأت مدیره چارگون از عزم این شرکت برای توسعه نفوذ خود در بازار نرمافزار و پوشش دادن نیازهای کسبوکارهای کوچک و سازمانهای متوسط با محصولات ابری سخن گفتند. به گفته شاهین طبری اندازه بازار کسبوکارهای کوچک و متوسط رو به افزایش است. با توجه به علاقه مدیران این کسبوکارها در مکانیزاسیون فرآیندها و روالهای جاری، چشمانداز تجاری مثبتی برای محصولات ابری آوات ایجاد میکند.
در بخش بعدی این رویداد مهین محمدی مدیر محصولات ابری چارگون، ابعاد مختلف کسبوکار آوات را برای حاضران تشریح کرد. به گفته او در راهاندازی این خط محصول جدید، ایجاد تعادل بین توجیه اقتصادی، تجربه انسانی خوشایند و فناوری به روز به عنوان سه ُبعد مهم خلق یک محصول نوآورانه در نظر گرفته شده است.
وی همچنین به درآمدزایی و استقبال از محصول در زمان کوتاهی که از ارائه آن سپری شده، پرداخت و گفت در 16 بخش مختلف موفق به جذب مشتری شده است.
در ادامه پوریا بابایی مالک محصول اتوماسیون ابری آوات، به بررسی دقیق نیازها و خواستههای کاربران در سازمانها و کسبوکارهای مخاطب اشاره کرد و اظهار کرد: «نتایج این بررسیها به ما کمک کرد تا به سمت ایجاد یک تجربه دلنشین برای کاربر حرکت کنیم و در نهایت بتوانیم مفهوم اتوماسیون را بازطراحی کنیم.»
مالک محصول آوات در ادامه بخشهایی از ظاهر و عملکرد نرمافزار را ارائه کرد. همچنین به گوشههایی از تجربه مشتریان استفادهکننده آوات نیز اشاره شد.
در بخش دیگر این رویداد شهروز یوسفی مدیر فنی آوات، به ابعاد فنی محصولات آوات در بستر ابری پرداخت و توضیح داد: «آوات را به نحوی طراحی کردهایم که مزیتهای مهمی از جمله توسعهپذیری (Scaling)، دسترسیپذیری (Availability) عملکرد مطلوب (Performance) و یکپارچگی (Integration) را برای مشتریان ایجاد کنند.» وی در انتها به تشریح زیرساختهای ایجادشده برای حفظ امنیت (Security) پرداخت.