بارگذاری
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Telegram
info@mrtech360.ir
مارتک 360
  • خانه
  • اخبار
  • رویدادها
  • ابزارها
  • روندها
  • مدیران
  • جستجو
  • منو منو
martech360

درباره martech360

This author has not written his bio yet.
But we are proud to say that martech360 contributed 44 entries already.

مطالب توسط martech360

جدیدترین گزارش موسسه رویترز درباره «اخبار دیجیتال» منتشر شد
فیس‌بوک؛محبوب‌ترین شبکه اجتماعی برای رصد اخبار

۱۴۰۲-۰۳-۲۹/در تیترهای برتر محتوا, روندها/توسط martech360

مارتک:‌ موسسه رويترز در هفته گذشته گزارش مفصلی را در 160 صفحه منتشر كرده است كه به الگوهای پست‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی مختلف و روند مصرف اخبار میان کاربران در سال 2023 می‌پردازد. این بررسی از جریانات مصرف اخبار که از بسیاری جهات، منعکس‌کننده عادات مصرف‌کنندگان آنلاین در سطحی گسترده‌تر نیز هست، نکات ارزشمند و […]

دیوار، دیجی‌کالا، تپسی و آپ از فروشگاه اپلیکیشن‌های گوگل حذف شده‌اند
جدیدترین موج حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از گوگل‌پلی

۱۴۰۲-۰۳-۲۸/در اخبار/توسط martech360

مارتک: به نظر می‌رسد که جدیدترین موج حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از استور گوگل‌پلی شدت گرفته است. این اتفاق که پیش‌تر هم در آبان‌ماه سال گذشته و تابستان 1400 رخ داده بود، حالا گویی جدیت بیشتری دارد و در کمتر از یک هفته، به شمار این اپ‌ها اضافه شده است. اولین مورد، اپلیکیشن دیوار بود که […]

۱۰ افزونه کاربردی گوگل کروم برای دیجیتال مارکترها

۱۴۰۲-۰۳-۲۶/در ابزارها/توسط martech360

مارتک: افزونه یا اکستنشن (Extension)، برنامه‌های طراحی‌شده کوچکی هستند که روی گوگل کروم نصب می‌شوند و کاربر با فعال کردن آن‌ها، می‌تواند از آن‌ها در کاربردی که دارند استفاده کند. به طور کلی گوگل، یکی از مهم‌ترین ابزارهای هر دیجیتال مارکتر یا متخصص حوزه دیجیتال است. افزونه‌ها هم، با توجه به کارکرد و قابلیت‌های متعددی […]

شرکت پرداخت الکترونیک «سداد» از هویت بصری جدیدش رونمایی کرد

۱۴۰۲-۰۳-۲۶/در اخبار, رویدادها/توسط martech360

مارتک: روز پنج‌شنبه، شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در رویداد «در مسیر پیشرفت» و در مرکز همایش رایزن از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. این مراسم با حضور محمدحسین کاشی، مدیرعامل سداد، آرین مقبلی، مدیر هنری پروژه ری‌برندینگ سداد، آزاده نوری، مدیر نیروی انسانی سداد، مدیران بانک ملی ایران، جمعی از فعالان حوزه فین‌تک و […]

نگرانی تبلیغ‌دهندگان از آزمایشات هوش مصنوعی گوگل و مایکروسافت

۱۴۰۲-۰۳-۲۵/در اخبار/توسط martech360

مارتک: شرکت گوگل و چت‌بات Bing مایکروسافت در حال انجام آزمایش‌های گسترده‌ای روی تبلیغات هستند؛ بدین صورت که تبلیغات خود را در نتایج جست‌وجوهای مبتنی بر هوش مصنوعی قرار می‌دهند تا نتیجه این اقدام را ببینند. چنین تصمیمی باعث شده است که بسیاری از تبلیغ‌دهندگان به این کمپانی‌ها، هزینه تبلیغات خود را پس بگیرند. این دو […]

اپل چه نقشی در انتقال مسی به اینتر میامی داشت؟
ساخت مستند «لیونل مسی» در Apple TV

۱۴۰۲-۰۳-۲۵/در اخبار/توسط martech360

مارتک: همین چند روز پیش بود که مذاکرات اپل و آدیداس با مدیران برنامه مسی به سرانجام رسد و لیونل مسی، بازیکن فوتبال آرژانتینی پرافتخار به تیم آمریکایی اینتر میامی بله گفت. حالا منابع مختلف و آگاه، خبر از نقش پررنگ کمپانی بزرگ اپل در این انتقال می‌دهند. خبرگذاری ورزشی 90Min به نقل از چند […]

گزارش سال ۱۴۰۱ «بقراط» منتشر شد
افزایش محبوبیت خدمات پزشکی آنلاین

۱۴۰۲-۰۳-۲۴/در اخبار/توسط martech360

مارتک: پلتفرم آنلاین سلامت بقراط در این هفته، گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ خود را منتشر کرد. استارت‌آپ بقراط که از سال 96 شروع به کار کرده است، در این گزارش از رشد 92 درصدی خود در سال 1401 می‌گوید. بقراx آمار مشاوره آنلاین را در سال 1401 کمتر از 2 درصد و مشاوره حضوری را […]

گزارش سال «تپسل» منتشر شد
نمایش ۵۲۰ میلیارد تبلیغ دیجیتال

۱۴۰۲-۰۳-۲۴/در اخبار/توسط martech360

مارتک: شرکت تبلیغات دیجیتال تپسل به‌تازگی گزارش عملکرد سال 1401 خود را منتشر کرده است. در این گزارش نکات جالبی منتشر شده که بعضی از آنها در اینجا مرور می‌کنیم: در سال 1401، تعداد کل ناشران تپسل به بالای 140 هزار وب‌سایت و اپلیکیشن رسید تعداد کل تبلیغ‌دهندگان تپسل در 1401 بیش از 70 هزار […]

اولین گزارش سالانه «کارنامه» منتشر شد
رشد ۸۳ درصدی قیمت خودرو در سال گذشته

۱۴۰۲-۰۳-۲۴/در اخبار/توسط martech360

مارتک: پلتفرم خرید، فروش و بررسی فنی خودروی «کارنامه»، اولین گزارش سال خود را منتشر کرد. این استارت‌آپ حوزه کارشناسی خودرو، با داده‌کاوی از 50 هزار معامله‌ای که در سال 1401 در آن‌ها حضور داشته و 4 میلیون آگهی فروش خودرو منتشر شده، ابعاد مختلف بازار خودرو در سال گذشته را بررسی کرده است. به […]

قابلیت تلگرام برای تماشای بخش‌های مشخصی از ویدیو

۱۴۰۲-۰۳-۲۳/در ابزارها, اخبار/توسط martech360

مارتک: تلگرام در روز گذشته در یک توییت، یک قابلیت کاربردی را ذیل #نکات_تلگرامی به کاربران یادآوری کرد که کار آن‌ها را به هنگام فرستادن ویدیو برای هم راحت می‌کند. با این قابلیت می‌توانید ویدیویی را برای فرد یا یک گروه در تلگرام‌تان بفرستید و لحظه مدنظر خود را از ویدیو، در کپشن ویدیو ثبت […]

صفحه 1 از 512345

نوشته‌های تازه

  • آزاردهنده‌ترین انواع تبلیغات آنلاین ۱۴۰۲-۱۱-۲۴
  • کسب و کارهای  کوچک نگران قوانین جدید تبلیغات دیجیتال ۱۴۰۲-۱۱-۱۴
  • بهترین و بدترین تبلیغات سال ۲۰۲۳ ۱۴۰۲-۱۰-۲۷
  • راوی؛ گوینده هوشمند فیدیبو ۱۴۰۲-۱۰-۲۵
  • ما خالی نبستیم! ۱۴۰۲-۱۰-۲۴
  • جاجیگا سهام خود را از «حرکت اول» پس گرفت ۱۴۰۲-۱۰-۲۳
  • اسنپ سقف باگ‌بانتی زیرمجموعه‌های خود را نیز افزایش داد ۱۴۰۲-۱۰-۲۳
  • امکان احراز هویت تصویری به دیوار اضافه شد ۱۴۰۲-۱۰-۲۰
  • «باهمتا» به ایستگاه آخر رسید ۱۴۰۲-۱۰-۲۰
  • «کنار دیوار»؛ بستری برای افزودن اطلاعات و خدمات ۱۴۰۲-۱۰-۱۹
  • حدس ما درباره اَبَر پلتفرم امسال چیست؟ ۱۴۰۲-۱۰-۱۹
  • بهتر است نام برند به زبان رسمی کشورش باشد ۱۴۰۲-۱۰-۱۸
  • «آچاره» به دنبال ارائه آنلاین خدمات تخصصی ساختمان ۱۴۰۲-۱۰-۱۷
  • سفرهای درمانی رایگان برای کودکان مناطق کمتر برخوردار ۱۴۰۲-۱۰-۱۷
  • هدیه ویژه برای مشتریان جدید! ۹۰۰ دلار تبلیغ رایگان در گوگل ادز ۱۴۰۲-۱۰-۱۷
مارتک ۳۶۰ آیینه‌ای است از آنچه در جهان مارکتینگ تکنولوژی می‌گذرد؛ نگاهی عمیق به ابزارها، روندها و رویدادهای این عرصه در ایران و جهان

درشبکه‌های اجتماعی، همراه مارتک360 باشید

© 1401 – استفاده از مطالب مارتک 360 با ذکر منبع و نام نویسنده بلا مانع است‫.

رفتن به بالا