بارگذاری
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Telegram
info@mrtech360.ir
مارتک 360
  • خانه
  • اخبار
  • رویدادها
  • ابزارها
  • روندها
  • مدیران
  • جستجو
  • منو منو
زهرا محبی

درباره زهرا محبی

This author has not written his bio yet.
But we are proud to say that زهرا محبی contributed 5 entries already.

مطالب توسط زهرا محبی

چگونه شرکت اپل بعد از ۱۶ سال، کماکان حاکم بازار گوشی هوشمند است؟ 
رازهای ساده اما مهم بازاریابی آیفون

۱۴۰۲-۰۶-۰۵/در تیترهای برتر محتوا, روندها/توسط زهرا محبی

مارتک: آن کلیتی که ما امروز به اسم شرکت اپل می‌شناسیم، یک تاریخ 47 ساله دارد و در آغاز در سال 1976، به دست استیو جابز و استیو وازنیک ساخته شد؛ اما چیزی که امروز مدنظر ماست، محصول انقلابی و مدرنی است که اپل نخست در سال 2007 تصمیم به ساخت و توزیعش گرفت. «آیفون» نام […]

بررسی سه دلیل مهم نشان می‌دهد
بازاریابی محتوایی؛ بهترین استراتژی برای استارت‌آپ‌ها

۱۴۰۲-۰۶-۰۴/در روندها/توسط زهرا محبی

مارتک: صاحبان استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و نوپا معمولا در ابتدای راه نیاز به صبر و استقامت زیاد دارند. مراحل اولیه کار عموما درآمد و خروجی نسبتا کمی دارد که ممکن است اصلا برای اهدافی که برای کسب‌وکارتان دارید، کافی نباشد. صاحبان این کسب‌وکارها فکر می‌کنند که با این منابع کم، حتما باید به اهداف […]

از میان نمونه‌های خارجی و داخلی انتخاب شدند
بهترین پلتفرم‌های گردش کار و مدیریت پروژه

۱۴۰۲-۰۶-۰۲/در ابزارها/توسط زهرا محبی

مارتک: کار کردن در یک تیم همواره نیازمند نوعی هماهنگی، ارتباط و تعامل چندسویه است. با مجازی‌تر شدن انواع کارها، مشاغل و تخصص‌ها، تیم‌ها نیز نحوه تعامل و هماهنگی خود را در سازمان‌ها به‌روزرسانی کردند. یکی از مسائل مهم در هر سازمان پیشرفت پروژه‌ها، شفافیت وظایف و مشخص بودن نقش هر فرد است. بستر آنلاین […]

مرور کوتاهی بر جنجال جدید ماسک:
آیا امکان بلاک کردن از شبکه اجتماعی X حذف خواهد شد؟

۱۴۰۲-۰۶-۰۱/در اخبار/توسط زهرا محبی

مارتک: از روزی که ایلان ماسک مالکیت توییتر سابق و برنامه X فعلی را به دست آورد، تغییرات و جنجال‌های مفصلی برای این شبکه اجتماعی به همراه آورد. ماسک که به گفته بسیاری از کارکنان قبلی برنامه X شخصیتی تکانشی و ناپایدار دارد، در این 9 ماه، تصمیمات بدون پشتوانه‌ای برای X گرفته و بزرگ‌ترین […]

تبلیغات و معاملات فوتبالی برندها، داغ‌تر از همیشه شده است
لیگ‌های فوتبال اروپایی در تصاحب برندهای جهانی

۱۴۰۲-۰۵-۳۰/در ابزارها, روندها/توسط زهرا محبی

مارتک: طرفداران سفت‌وسخت دنیای فوتبال می‌دانند که فوتبال فقط یک ورزش یا بازی ساده نیست. آنطور که آمار نشان می‌دهد گویا برندهای بزرگ جهان هم کم‌کم دارند در این مسئله با هم به اتفاق‌نظر می‌رسند. اگر نگاهی به لیگ‌های فوتبالی اروپا بیندازیم، متوجه می‌شویم که این بستر، مدتی است که با سیلی از تبلیغات برندهای […]

نوشته‌های تازه

  • آزاردهنده‌ترین انواع تبلیغات آنلاین ۱۴۰۲-۱۱-۲۴
  • کسب و کارهای  کوچک نگران قوانین جدید تبلیغات دیجیتال ۱۴۰۲-۱۱-۱۴
  • بهترین و بدترین تبلیغات سال ۲۰۲۳ ۱۴۰۲-۱۰-۲۷
  • راوی؛ گوینده هوشمند فیدیبو ۱۴۰۲-۱۰-۲۵
  • ما خالی نبستیم! ۱۴۰۲-۱۰-۲۴
  • جاجیگا سهام خود را از «حرکت اول» پس گرفت ۱۴۰۲-۱۰-۲۳
  • اسنپ سقف باگ‌بانتی زیرمجموعه‌های خود را نیز افزایش داد ۱۴۰۲-۱۰-۲۳
  • امکان احراز هویت تصویری به دیوار اضافه شد ۱۴۰۲-۱۰-۲۰
  • «باهمتا» به ایستگاه آخر رسید ۱۴۰۲-۱۰-۲۰
  • «کنار دیوار»؛ بستری برای افزودن اطلاعات و خدمات ۱۴۰۲-۱۰-۱۹
  • حدس ما درباره اَبَر پلتفرم امسال چیست؟ ۱۴۰۲-۱۰-۱۹
  • بهتر است نام برند به زبان رسمی کشورش باشد ۱۴۰۲-۱۰-۱۸
  • «آچاره» به دنبال ارائه آنلاین خدمات تخصصی ساختمان ۱۴۰۲-۱۰-۱۷
  • سفرهای درمانی رایگان برای کودکان مناطق کمتر برخوردار ۱۴۰۲-۱۰-۱۷
  • هدیه ویژه برای مشتریان جدید! ۹۰۰ دلار تبلیغ رایگان در گوگل ادز ۱۴۰۲-۱۰-۱۷
مارتک ۳۶۰ آیینه‌ای است از آنچه در جهان مارکتینگ تکنولوژی می‌گذرد؛ نگاهی عمیق به ابزارها، روندها و رویدادهای این عرصه در ایران و جهان

درشبکه‌های اجتماعی، همراه مارتک360 باشید

© 1401 – استفاده از مطالب مارتک 360 با ذکر منبع و نام نویسنده بلا مانع است‫.

رفتن به بالا