مارتک: اسنپ در اقدامی تازه قرار است بخشهایی از سوپراپلیکیشن خود را برای نمایش تبلیغات در اختیار کسبوکارهای مختلف قرار دهد. اجرای این طرح در بخش اسنپکلاب اپلیکیشن و طی یک همکاری مشترک با آژانس بازاریابی دیجیتال تپسل انجام خواهد شد.
به گزارش روابطعمومی تپسل، اسنپ قصد دارد از فضاهای مختلف سوپراپلیکیشن خود، برای اجرای تبلیغات نیتیو استفاده کند. در همین راستا، این سوپراَپ، پایگاه بزرگ کاربران خود را برای اجرای تبلیغات در اختیار برندها و کسبوکارها قرار خواهد داد و تپسل، مجری این تبلیغات در اسنپکلاب خواهد بود.
میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی اسنپ، در تشریح ابعاد مختلف این همکاری میگوید: «با رشد و استقبال کاربران از اسنپکلاب طی سالهای اخیر، تیم اسنپکلاب در نظر دارد با همکاری شرکای تجاری مختلف، تخفیفها و بستههای پیشنهادی متنوعی را به کاربران اسنپ ارائه دهد تا بتوانند با استفاده از امتیازهایشان در این باشگاه، از خدمات ارائه شده بهرهمند شوند.»
معاون بازاریابی اسنپ با اشاره به فراهم بودن امکان انجام تبلیغات هدفمند در اسنپکلاب میافزاید: «در همین راستا تصمیم گرفتیم با همکاری تپسل، متناسب با رفتار کاربران پیشنهادهای ویژهای را به آنها ارائه دهیم. هدف از این همکاری نشان دادن تخفیفهای هدفمند و متناسب با نیازها و علائق کاربران اسنپکلاب است.»
بهرنگ تنکابنی، مدیر ارشد واحد موفقیت مشتریان تپسل نیز دلیل اجرای این طرح را، سابقه همکاری طولانی مدت اسنپ با تپسل دانسته و میگوید: «طبق توافق انجام شده، در نهایت مقرر شد تا اجرای تبلیغات در اسنپکلاب به صورت بنر و ووچر در اختیار تپسل قرار بگیرد».
تنکابنی توضیح میدهد: «اساسا کاربری که وارد اسنپکلاب میشود، یک کاربر وفادار است که با استفاده مکرر از سرویسهای این سوپراپلیکیشن توانسته امتیازات زیادی را به دست بیاورد؛ این کاربر به دنبال آفرهای خاصی است که میتواند آنها را در اسنپکلاب پیدا کند.»
او ادامه میدهد: «هر فعالیتی که هر کاربر روی سرویسهای مختلف سوپر اپلیکیشن اسنپ انجام میدهد، در نهایت به اسنپکلاب وصل میشود و کاربر میتواند در این صفحه امتیاز خود را خرج کند و ما میتوانیم برای برندها و شرکتها و کسبوکارها مجری تبلیغات در این فضا باشیم.»
مدیر واحد موفقیت مشتریان تپسل ادامه میدهد: «ویژگی مهمی که این بخش دارد این است که میتوان از طریق آن ترافیک را به خارج از اسنپ هدایت کرد. این تبلیغات در دو شکل اجرا میشود. یکی از آنها بنری است که به سایت مقصد و صفحه لندینگ سایت مقصد هدایت میشود. مدل دوم نیز به شکل ووچر است که تبلیغدهندگان میتوانند تبلیغات خود را همراه با ووچر در اختیار کاربران قرار دهند. این آفر برای فروشگاههای اینترنتی پلتفرمهای مختلف و تمام کسبوکارهایی که دارای ووچر هستند جذاب است و میتوانند از این امکان ویژه استفاده کنند».
بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی اسنپ، سرویس اسنپکلاب در سال ۱۴۰۱، روزانه ۱۵۰ هزار تراکنش داشته است. با اجرای طرح اخیر و طی اجرای فرایندهای اتوماسیون در اپلیکیشن اسنپ، کاربران به استفاده از امتیازهای خود تشویق میشوند.