مارتک: یک سال از شروع فعالیت کسبوکار جدید تپسی بهنام «تپسی گاراژ» میگذرد. این شرکت بهتازگی اعلام کرده است که اخیرا فعالیتهایش را به سه استان دیگر هم گسترش داده و تنوع محصول خود را به 150 قلم رسانده است.
تپسی گاراژ در آبان 1401 با هدف ارائه خدمت به رانندهها در حوزه خرید آنلاین قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمت پایینتر از بازار راهاندازی شد. ارائه محصولاتی مانند روغن موتور، رینگ و لاستیک، لوازم یدکی، باطری، بیمه، خدمات تعمیری و کارواش از جمله خدمات تپسی گاراژ برای رانندههای این شرکت است. جالب اینکه در این بین بیشترین تقاضا به ترتیب مربوط به لاستیک و روغن موتور بوده است.
امین سمیعی، معاون ارشد شرکت تپسی، در رابطه با یک سالگی تپسی گاراژ گفت: «از ابتدای شکلگیری این سرویس، توجه به سفیران و برآورده کردن نیازهای آنها به امری جدانشدنی از DNA تپسی تبدیل شد. تپسی گاراژ یک سال پیش با ایده ارائه خدمات و محصولات مورد نیاز به سفیران متولد شد و پس از استقبال آنها گسترش پیدا کرد تا به صورت یک محصول مستقل ادامه حیات دهد. در این زمان کوتاه حدود 6.5 میلیون مرتبه از وبسایت ما بازدید شده و بیش از 160 هزار کاربر از میان سفیران تپسی، جذب خدمات تپسی گاراژ شدهاند.»
او درباره چشمانداز تپسی گاراژ افزود: «ما در حالی در سه استان تهران، البرز و مشهد مشغول ارائه خدمات به سفیران هستیم که این تعداد در سال آینده قطعا افزایش چشمگیری خواهد داشت. بهعلاوه برنامههای بسیاری در رابطه با توسعه محصولات و نوع خدمات در حال طراحی است تا همه رانندهها بتوانند در کوتاهترین زمان از خدمات متنوع ما استفاده کنند.»
از آمارهای قابلتوجه سال اول فعالیت این شرکت میتوان به فروش بیش از 104 هزار لیتر روغن اشاره کرد. همچنین مجموع خرید 49 میلیون تومان توسط یک راننده و 19 سفارش یکتا از طرف یکی دیگر از سفیران این شرکت، به ترتیب از منظر حجم ریالی و تعداد دریافت خدمات، از رکوردهای شخصی ثبتشده در سال اول فعالیت تپسی گاراژ هستند.