مارتک: پلتفرم «حال» فعال در حوزه مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی و از زیرمجموعههای شرکت آسان پرداخت برای ارتباط بهتر و مؤثرتر با کاربرانش تصمیم گرفته است از مارکتینک اتومیشن «اینترک» استفاده کند. اینترک یکی از محصولات شرکت اسمارتک است که علاوه بر مارکتینگ اتومیشن راهکارهای نرمافزاری دیگری را نیز در زمینهی مارکتینگ تکنولوژی (MarTech) ارائه میکند. همکاری حال و اینترک به تازگی شروع شده و آنها امیدوارند با این همکاری تجربه موفقی در استفاده از مارکتینگ اتومیشن و بهبود تجربهی کاربران ایجاد کنند.
امین دولتی، مدیرعامل پلتفرم حال در گفتگو با «مارتک» اعلام میکند که یکی از ویژگیهایی که باعث شد آنها اینترک را به عنوان ابزار مارکتینگ اتومیشن انتخاب کنند، جذابیت بالای استفاده از خدمات اینترک و سیستم پشتیبانی قوی آن بوده است. آنطور که دولتی توضیح میدهد، در حال حاضر مارکتینگ اتومیشن اینترک روی وبسایت حال پیادهسازی شده و در نهایت پله به پله با فیدبکهای مثبتی که دریافت خواهند کرد، این ابزار را روی اپلیکیشن حال نیز پیادهسازی خواهند کرد. دولتی در مورد انتخاب اینترک به مارتک گفت: «تجربههایی که اینترک تا کنون در زمینهی پیادهسازی مارکتینگ اتومیشن داشته است تجربیات خوب و موفقیتآمیز و البته جذابی بوده و توانسته از زمانی که شروع به کار کرده اتفاقهای خوبی را در این حوزه رقم بزند. ما تا کنون از وبانگیج (WebEngage) روی پلتفرم خود استفاده میکردیم. حالا استفاده از اینترک را هم به صورت همزمان شروع کردهایم.»
آنطور که او توضیح میدهد در حال حاضر ابزار اینترک روی وبسایت «حال» پیادهسازی شده است و بهتدریج تصمیم خواهند گرفت که آن را روی اپلیکیشن «حال» نیز پیادهسازی و مهاجرت از وبانگیج به اینترک را کامل کنند. او میگوید که برای پیادهسازی اینترک روی پلتفرم خود جلسههای مختلفی را با مدیران اینترک داشتهاند و در نهایت با پیگیری و پشتیبانی خوبی که این سرویس داشته است، تصمیم گرفتهاند که از آن استفاده کنند. همچنین او تأکید میکند که استفاده از اینترک در کنار ارائه خدمات بهروز و استاندارد به آنها در زمینهی مارکتینگ اتومیشن، میتواند هزینههایشان را نیز با کاهش قابل توجهی روبهرو کند.
راهی برای ارتباط پیوسته با کاربران
در همین زمینه محمدامین نوربخش، مدیر فروش اسمارتک، عرضهکنندهی اینترک، در گفتگو با «مارتک» ضمن تأیید شروع به همکاری با حال اعلام میکند که پیادهسازی «اینترک» به عنوان مارکتینگ اتومیشن در این مجموعه آغاز شده است. نوربخش در مورد اینکه استفاده از سرویس اینترک چه کمکی به حال خواهد کرد، گفت: «مارکتینگ اتومیشن در صنایع مختلف میتواند ارزشهای متفاوتی ایجاد کند. برای مثال در اپلیکیشن «حال» که باید ارتباط پیوستهای با کاربران خود داشته باشد، این ارتباط به کمک اینترک میتواند قویتر شود و اطلاعرسانی در مورد سلامت کاربران اهمیت بیشتری پیدا میکند. همچنین اینترک به بازگشت کاربران به اپلیکیشن کمک میکند و میتواند کاربران را برای استفاده از امکانات این سرویس درگیر نگه دارد و در واقع طول عمر کاربران استفادهکننده از حال را بالا ببرد.»
او ادامه میدهد: «از طرف دیگر یکی از ارزشهایی که استفاده از مارکتینگ اتومیشن اینترک در اختیار کسب و کارهایی مانند «حال» میگذارد این است که به این کسب و کارها کمک میکند که پیامشان را با محتوای درست و به صورت شخصیسازی شده، به دست فرد درست و همچنین در زمانی که آن فرد به آن احتیاج دارد، برسانند.»
نوربخش اعلام میکند که مارکتینگ اتومیشن اینترک توسط تیم «حال» در این پلتفرم پیادهسازی میشود، اما تیم موفقیت مشتریان اینترک نیز در کنار تیم فنی حال خواهند بود و به آنها قدم به قدم در این پیادهسازی به شکل موفقیتآمیز کمک خواهند کرد. در واقع نوربخش تأکید میکند که اینترک به همهی شرکتها و فعالان در حوزههای مختلف سرویس خود را ارائه میکند، ولی چیزی که در این بین برای آنها بسیار اهمیت پیدا میکند شیوهی پیادهسازی مارکتینگ اتومیشن اینترک است. به گفته او تیم اینترک برای اینکه فرآیند پیادهسازی سرویس در هر شرکتی به صورت کامل و بدون مشکل انجام شود، تیم موفقیت مشتریان خود را در کنار آنها میگذارند تا این سرویس با توجه به نیازی که در هر صنعت خاص وجود دارد، پیادهسازی شود و به آنها خدمترسانی کند.
همچنین نوربخش خبر میدهد که به تازگی نیز همکاری اینترک با تیم EBCOM همراه اول شروع شده است و به زودی سیستم مارکتینگ اتومیشن اینترک روی پلتفرمهای «اوانو» و «همراه من» پیادهسازی خواهد شد.