مارتک: اخیرا شرکت تپسی از سرویس جدید خود با عنوان «سرویس مدرسه» رونمایی کرد. تپسی با هدف کاهش نارضایتی والدین از سرویس مدارس سنتی، این سرویس جدید را مخصوص دانشآموزان و والدینشان معرفی کرد. در همان زمان تپسی اعلام کرد این سرویس در سال تحصیلی 1402 – 1403 برای دانشآموزان شهر تهران در دسترس است و والدین میتوانند برای رزرو این سرویس به اپلکیشن تپسی مراجعه کنند.
در یک ماه گذشته تپسی سعی کرده است با برگزاری کمپین تبلیغاتی والدین را بیشتر با این سرویس و مزایای آن آشنا کند. نگار عرب، معاون ارتباطات سازمانی تپسی در گفتوگو با «مارتک» اعلام میکند با توجه به این که «سرویس مدرسه» کاملا جدید بوده و مخاطبان جدیدی هم داشته است، از حدود سه هفته پیش برای آن کمیپین تبلیغاتی گستردهای راهاندازی کردهاند.
عرب در مورد این کمپین تبلیغاتی میگوید: «در این کمپین برای حدود سه هفته بیلبوردهایی در سراسر تهران داشتیم تا از طریق آن در مورد سرویس جدید خود اطلاعرسانی کنیم. در کنار این سعی کردیم از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هم استفاده کنیم تا این اطلاعرسانی گستردهتر شود. برای نمونه کمپین تبلیغاتی خود را در شبکههای اجتماعی اجرا کردیم و بیشتر در صفحههایی تبلیغات خود را منتشر کردیم که میدانستیم مخاطبانشان والدین هستند. ارسال پیامک به تمامی کاربران تپسی هم از دیگر فعالیتهای تبلیغاتی بود که در این کمپین انجام دادیم.»
او در پاسخ به اینکه آیا با وجود این تبلیغات توانستهاند در جلب نظر والدین برای استفاده از این سرویس موفق باشند یا خیر، توضیح داد: «آمارهایی که در حال حاضر در اختیار داریم، نشان میدهد که این کمیپین موفقیتآمیز بوده و در اطلاعرسانی در مورد راهاندازی این سرویس به ما کمک بالایی کرده و اثر بخش بوده است. یکی از دلایل استقبال از این سرویس هم ناراضایتی بالا و مشکلاتی بود که والدین با سرویسهای سنتی مدرسه داشتند.»
عرب همچنین اعلام میکند با توجه به بورسی بودن تپسی، آنها تا زمان انتشار رسمی آمار استفاده از «سرویس مدرسه» در کدال بورس، نمیتوانند این اطلاعات را در اختیار رسانهها قرار دهند. عرب در مورد اینکه آیا قرار است این سرویس در شهرهای دیگر کشور هم راهاندازی شود، اعلام میکند که در حال حاضر منتظر بازخوردهای کاربران این سرویس هستند تا در نهایت تصمیم بگیرند که در سال تحصبلی آینده این سرویس را در شهرهای دیگر کشور هم ارایه کنند یا خیر.