مارتک: تپسل، به عنوان یکی از آژانسهای تبلیغات آنلاین بعد از ۱۰ سال فعالیت، لوگوی برند خود را تغییر داد. این تغییر به دلیل ادغام با دو مجموعه «مدیا اد» و «سنجاق» و یکپارچه شدن این سه مجموعه، اتفاق افتاده است.
پس از این ریبرندینگ، مجموعههای «مدیا اد» و «سنجاق» به صورت برندهای مستقل وجود نخواهند داشت و تحت عنوان واحد تپسل به فعالیت خود ادامه میدهند.
به گزارش روابط عمومی تپسل، احمد عطارزاده، مدیر مارکتینگ تپسل در رابطه با این لوگوی جدید تپسل که از امروز در تمام کانالهای مرتبط این مجموعه قرار گرفته است، میگوید: «یک دهه از فعالیتمان در تپسل گذشته بود و با توجه به ادغام مدیا اد و سنجاق در تپسل، زمان تغییر هویت بصری فرا رسیده بود. ما در این سالها در حوزههای مختلف وارد شده بودیم و میخواستیم این پیام را به مخاطبان انتقال دهیم که حالا با انرژی بیشتر و روحیه پرنشاط تری روند رو به رشد خود را ادامه میدهیم و با تاکید بر جستجوگری برای شکلدهی و توسعه اکوسیستم پافشاری میکنیم.»
او ادامه میدهد: «از زمان تغییر لوگو تپسل، دیگر مدیا اد و سنجاق تنها یک نام خواهند بود و هویت مستقل نخواهند داشت؛ بلکه همه آنچه در تپسل ارائه میشود یکپارچه و با عنوان تپسل است. یکی از مهمترین پیامهای این بازنمایی، یکپارچکی تمام خدمات در تمامی سطوح زیر نام تپسل است.»
مدیر مارکتینگ تپسل با بیان اینکه تغییر برند تپسل، فرایندی را طی خواهد کرد و این تغییرات ادامه خواهد داشت، توضیح داد: «این مسیر در ابتدا با تغییر هویت بصری آغاز شده است؛ چرا که معتقدیم ریبرند یک فرآیند داینامیک است، دقیقا همانطور که فرایندهای یک کسبوکار موفق همواره پویا و رو به رشد است، اما تصمیم داریم تا پایان تابستان همه تغییرات کامل انجام شود.»