مارتک: با رشد تکنولوژی و استفاده روزافزون از ابزارهای مختلف برای مارکتینگ، شرکتهای بزرگ به دنبال اتوماسیون کردن فرآیندهای مارکتینگ خود هستند. مارکتینگ اتومیشن، یکی از روشهای نوین در جهت بهبود فرآیندها کاهش و مدیریت بهینه هزینههای بازاریابی و در نتیجه تاثیرگذاری بهتر بر مشتریان است. «اینترک» به عنوان یکی از محصولات شرکت «اسمارتک»، نسخه بومی از اتوماسیون مارکتینگ را برای کسبوکارهای مختلف ارایه میکند. هدف اصلی این شرکت که در جهت توسعه دیجیتال مارکتینگ کسبوکارها فعالیت میکند، رساندن پیام درست در زمان درست، از طریق پلتفرم صحیح به مخاطب هدف است. این پلتفرم با امکاناتی نظیر شخصیسازی پیامها، تحلیل دقیق دادهها و هوشمندسازی روند بازاریابی به کاهش هزینههای بازاریابی و در نهایت افزایش بهرهوری کمک میکند.
اتوماسیون بازاریابی «اینترک»، تنها پس از گذشت 5 ماه از رونمایی رسمی، با برندهای بزرگی همکاری میکند. این کسبوکارها با بهرهگیری از امکانات اتوماسیون بازاریابی اینترک توانستهاند به رشد مناسبی در زمینه معرفی و بازاریابی محصولات خود برسند و تنها با هدفگیری هوشمند مخاطبانشان، کاهش چشمگیری در هزینههای بازاریابی خود داشته و از تبلیغات انبوه جلوگیری کنند. برندهای بزرگی نظیر دیجیکالا، دیجیکالا جت، دیجی استایل، کمدا، قطارهای فدک، روژا شاپ، سفرمارکت، دکتر تو و … با استفاده از ابزار مارکتینگ اتومیشن اینترک، فعالیتهای خود در حوزه ایمیل مارکتینگ، اساماس مارکتینگ و پوش مارکتینگ را هوشمند کردهاند. این شرکتها با استفاده ابزارهای «اینترک»، مشتریان خود را دستهبندی کرده و برای آنها پیامهای شخصیسازی شده ارسال میکنند. علاوه بر اینها، برندهای دیگری به تازگی همکاری خود را با اینترک آغاز کردهاند که از آن جمله میتوان به پیندو، آچارباز، بیشتر از یک، پی پاد، انرجیم، اوانو، پرسته، طلاباش، ناریان و گوشی شاپ اشاره کرد. ابزار مارکتینگ اتومیشن «اینترک» در کنار این برندهاست تا بتوانند ارتباط خود با مشتری را دقیقتر و هوشمندتر از همیشه برقرار کنند و با کاهش هزینههای مارکتینگ به بیشترین میزان بهرهوری برسند.