مارتک: امروزه با وجود عدم ثبات اقتصادی در جهان، وبسایت bigmarker.com که در حوزه فناوری و نرمافزار بازاریابی فعال است، از مشتریان خود میخواهد تا با تمرکز بر کارایی سازمانها، از هدر رفت منابع و مشکلات مالی جلوگیری کنند تا بتوانند سود بیشتری را کسب کنند. در دنیای مدرن کنونی، پلتفرمهای دادههای مشتری (CDP) به بازاریابان کمک میکنند تا با استفاده از معیارهای محاسبهشده، هوش مصنوعی و دیدگاه واقعی، تصمیمهای بهتری بگیرند.
در همین راستا این وبسایت تخصصی، کنفرانسی را برای علاقمندان ترتیب داده است تا در آن شرکتکنندگان یک تجربه واقعی از دنیای مارتک داشته باشند. در این وبینار، خواهید شنید که چگونه Inter، یک سرویس بانکداری دیجیتال در برزیل با بیش از 21 میلیون مشتری فعال، از CDP برای اتصال دادههای مشتریان خود، تقسیمبندی سریعتر مخاطبان و ارائه تجربیات شخصیسازی شده در زمان واقعی استفاده میکند. در واقع اینتربانک با دسترسی به ارتباطات مرتبطتر و هدفمندتر، آنها را به موفقیت و نتایج تجاری باورنکردنی رسانده است.
همچنین در این وبینار حوزههای مختلفی پوشش خواهد داده شد از جمله:
– چگونگی کارکرد CDPها و بررسی نحوه دریافت داده، بخش بندی، فعالسازی و دیدگاهها
-داستان موفقیت اینتربانک با بهرهگیری از CDP، از جمله افزایش 20 برابری در نرخ بازگشت سرمایه (ROI) و بازدهی 35 برابری در نرخ تبدیل
-بهترین شیوهها برای پیاده سازی و استفاده از CDP
برای ثبت نام و شرکت در این برنامه از لینک زیر استفاده کنید: