مارتک: شرکت «مورفلور» که در حوزه فروش پارکتهای چوبی کار میکند، امروز (نوزدهم مهر) همزمان با برپایی جشن روز ملی کودک در کشور، کمپینی با عنوان «امروز روز من است» راهاندازی کرد. هدف این کمپین یک روزه آگاهی بخشی در مورد حقوق کودکان به افراد بزرگسال است.
علی خاکباز، مدیر توسعه برند مورفلور، در گفتگو با «مارتک» اعلام میکند که این کمپن در راستای مسئولیتهای اجتماعی این شرکت راهاندازی شده و یک کمپین زنجیرهای است که در هفتهها و ماههای بعد و در واقع تا انتهای سال با موضوعات مرتبط ادامه خواهد داشت.
او در مورد ویژگیهای این کمپین گفت: «کار این کمپین آگاهیرسانی در مورد بحث حقوق کودکان ایرانی است. این آگاهیرسانی هم شامل دو هدف اصلی میشود که از جمله آن میتوان به اطلاعرسانی در مورد حقوق فردی کودک در خانواده، جامعه و خانواده اشاره کرد. همچنین هدف دومی که این کمپین دنبال میکند مربوط به بحث محیط زیستی میشود، از این نظر که تا چه اندازه نسل فعلی برای کودکان امروز برنامههای مشخص برای حفظ انرژی دارد.»
خاکباز اعلام میکند که تیم مسئولیت اجتماعی این شرکت برای راهاندازی این کمپین از روانشناسان کودک و کارشناسان انرژی و میحط زیستی کمک گرفته است تا بتوانند هدف خود را به درستی به مخاطبان خود منتقل کنند.
او در مورد نحوه اجرای این کمپین توضیح میدهد: «این کمپین فقط در تهران راهاندازی شده و مدت آن هم یک روز بوده است. در این کمپین که فضای محیطی را هدف گرفته است. برگههایی روی خودروهای افراد قرار میگیرد و از آنها میخواهیم تا به این موضوع فکر کنند که تا چه حد به حقوق کودکان احترام میگذارند و در جایگاه یک انسان تا چه حد توانستهاند به این موضوع کمک کنند که انرژیهای در خطر پایان را برای نسل بعد خود، ذخیره کنند. در نهایت قولهای خود برای حفاظت از کودکان را روی این برگه نوشته و آن را روی یک ماشین دیگر قرار دهند.»
به گفته او این کمپین که با همکاری یونیسف و شهرداری تهران راهاندازی شده، پرده اول است و قرار شده تا پایان سال با تدوین برنامههای مشخصی این کمپین ادامه داشته باشد. او تاکید میکند که کمپینهای بعدی این شرکت یادآور کمپین امروز خواهند بود و به صورت یک زنجیره، حلقههای این کمپین را تکمیل میکنند.