مارتک: شیپور با هدف در نظر گرفتن نظرات کاربران و بهبود تجربهکاربری، اقدام به ایجاد تغییراتی در وبسایت خود کرده است. تیمهای مختلفی از شیپور برای حفظ عملکرد برنامه و وبسایت شیپور، با کاربران در ارتباط هستند و به صورت مستمر به جمعآوری و بررسی نظرات کاربران اقدام میکنند تا بتوانند براساس نیاز و خواسته روز کاربران، شیپور را برای پاسخ به نیازهای متعدد و متنوع کاربران توسعه دهند.
سجاد بهاروندی، معاون توسعه تکنولوژی و محصول شیپور اعلام میکند که در یازده سالی که از فعالیت شیپور میگذرد، ذهنیت کاربران از وبسایت و موبایل تغییراتی داشته است؛ بنابراین تیم طراحی شیپور پس از برگزاری جلسههای مختلف با کاربران و در نظر گرفتن بازخوردهای متعدد تصمیم به بازطراحی وبسایت شیپور گرفتهاند.
بهاروندی، در مورد آغاز مسیر بازطراحی میگوید: «برای ما بسیار مهم است علاوه بر رفع نیاز روزمره کاربران، تجربه و حس و حال بروز نیز در استفاده از برنامه و وبسایت شیپور رخ دهد، بنابراین برای بهبود تجربه استفاده از برنامه و حفظ ارتباط بین کاربران و شیپور، مسیر بازطراحی بخشهای مختلف آغاز شد.»
بهاروندی در مورد الویتبندی مسیر بازطراحی توضیح میدهد: «در بازطراحی، ابتدا مشکلات گزارش شده از سمت کاربران را در نظر گرفتیم و در قدم بعدی یکپارچه کردن طراحی و انجام بهروزرسانیهای بصری پیگیری شد. مسیر بازطراحی با تغییراتی در تصویرسازی، ارتقای فونت، استفاده از مجموعه آیکونهای جدید در صفحههای اصلی سایت شیپور آغاز شده و به تدریج در سایر بخشهای شیپور نیز اعمال خواهد شد.»
در همین زمینه علیرضا هنرکار، مدیر ارشد مارکتینگ شیپور در مورد این تغییر وبسایت میگوید: «با تغییرات در طراحی صفحههای وبسایت سعی در ایجاد فضای بصری مناسبتر و همچنین بهبود تجربه کاربری داشتیم. این تغییر باعث میشود ارتباط کاربران با شیپور حفظ شود و رشد پیدا کند. از طرف دیگر زبان بصری شیپور پیش از پیش بهروز خواهد بود و امیدواریم بتوانیم ارتباط بهتری با کاربران بسازیم.» به گفته او باز طراحی دیگر صفحههای وبسایت شیپور ادامه خواهد داشت و در آینده کاربران شاهد تغییرات جدیدی در این زمینه خواهند بود.»