متا در جریان جلسه اعلام درآمد سه ماهه اول سال 2023 خود، اطلاعات جدیدی درباره تعامل کاربران با اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که زمان صرف شده کاربران در اینستاگرام از زمان معرفی ویژگی Reels با وجود پستهای پیشنهادی مبتنی بر هوش مصنوعی آن، بیش از 24 درصد افزایش یافته است.
مدیر مالی متا، در جریان این جلسه ضمن اعلام این موضوع که «کاربران برای ویدیوهای کوتاه مدت ارزش زیادی قائل میشوند» گفت: «ما از کاری که Reels برای تعامل تدریجی کاربران با این پلتفرم انجام داده بسیار خوشحال هستیم.»
هرچند Reels باعث افزایش تعامل کاربران در اینستاگرام شده، این ویژگی هنوز بهطور مستقیم برای متا درآمدزایی نمیکند.