مارتک: اولین پلتفرم بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان قرار است به زودی در دسترس عموم قرار بگیرد. این پلتفرم که تولید محتوا، زمانبندی و نظارت بر محتوای منتشر شده را به سطح جدیدی ارتقا میدهد، در ماه می به عرضه عمومی میرسد. بنا بر گزارش وبسایت مارتک کلاب، این ابزار با خودکار کردن زمانبندی و انتشار محتوای هدفمند و شخصیشده در تمام پلتفرمهای اصلی رسانههای اجتماعی، کمک میکند تا کسبوکارها و سازندگان برای بهینهسازی استراتژیهای بازاریابی دیجیتال و دستیابی به مخاطبان گستردهتر توانمندتر شوند.
ابزار GetGenius افق تازهای را به روی همه گروههای کاربری با زمان محدود یا تجربههای مختلف بازاریابی رسانههای اجتماعی باز میکند و به خودکارسازی کل فرآیند کمک می کند. به طور متوسط، یک کسبوکار مستقر در ایالات متحده 24 ساعت و تقریباً 6000 دلار آمریکا در ماه صرف فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی میکند. با این حال استفاده از GetGenius هزینه ها را تا بیش از 80 درصد کاهش میدهد، بهرهوری را سه برابر بالا میبرد و همچنین به صاحبان کسبوکارها زمان بیشتری برای تمرکز روی کسبوکار خود و افزایش شانس بازگشت سرمایه را میدهد.
توماس لیمبرگر، رئیس و بنیانگذارGetGenius میگوید: «ما در حال معرفی عصر جدیدی از بازاریابی دیجیتال هستیم؛ جایی که کسبوکارها و تولیدکنندگان محتوا میتوانند از قدرت فناوری هوش مصنوعی برای سادهسازی فرآیند تولید محتوای خود و ارتباط معنادارتر با مخاطبان خود استفاده کنند. ابزار بازاریابی رسانههای اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی ما برای کمک به کسبوکارها طراحی شده است تا مهارتهای تولید محتوا خود را افزایش دهند و در زمان و هزینههای خود صرفهجویی کنند.»
او همچنین معتقد است: «الگوریتم GetGenius کاملا منحصر بهفرد است. ما یک ابزار هوش مصنوعی ایجاد کردیم که نه تنها یک ابزار اتوماسیون هوشمند است، بلکه استراتژیها و فرآیندهای بازاریابی دیجیتال را برای شرکتها و سازندگان محتوا، بهطور مستقل بهینه میکند و رشد ارگانیک و دسترسی بیشتری ایجاد میکند.»
GetGenius در مراحل پایانی حالت آزمایشی، بیش از 500 کاربر دارد و از ماه می 2023 در دسترس خواهد بود. مشاغل و سازندگان محتوا میتوانند در آدرس www.getgenius.ai در فهرست انتظار این ابزار ثبتنام کنند.