مارتک: شرکتی که تولیدکننده صفحهنمایش درب یخچال برای بسیاری از برندهاست، در نمایشگاه NRF نیویورک اعلام کرد که صفحهنمایشهای جدید موسوم به in-store video screen برای خردهفروشیها و داروخانهها طراحی و تولید کرده است. در نمایشگاه NRF 2023، شرکتCooler Screens از گسترش عرضه صفحهنمایش ویدیویی خود با نام in-store video screen خبر داد. اما چرا این خبر برای جهان مارکتینگ اهمیت دارد؟ پاسخ به این پرسش این است که وجود صفحهنمایشهای ویدیویی جدید و متناسب با زمینههای خاص در فروشگاهی که سراسر از آجر و سیمان پوشیده شده است، میتوانند تجربه جذابتری را در فروشگاه برای بازدیدکنندگان ایجاد کنند. این صفحات همچنین فرصتی را برای تبلیغکنندگان فراهم میکنند تا خریداران را به سمت محصولات خود تشویق کنند.
برای خردهفروشان که شبکههای رسانهای خردهفروشی (RMN) خود را برای تبلیغکنندگان ایجاد میکنند، صفحههای بیشتر در موقعیتهای کلیدی در سراسر فروشگاه میتوانند محتوای تبلیغاتی بیشتری تولید کنند. نگاه ما بهRMN ها نشان داد که تقاضا برای فرصت های تبلیغات خارج از سایت در حال افزایش است در حالی که تبلیغات در سایت و فروشگاه اشباع میشود. محتوای تبلیغاتی بیشتر در فروشگاه، تجربه را برای خریداران بهبود میبخشد و فرصتهای خرید فعال محل را افزایش میدهد.
تجربه نشان داده است که صفحهنمایشهای یکپارچه در اطراف فروشگاه، بازآفرینی ویدیویی محصولات، قیمتها و پیشنهادهای ویژه، احساس مثبتی را در خریداران خلق میکنند که به معنای افزایش فروش است. این قابلیت که پیش از این تنها برای چند محصول و در چند فروشگاه استفاده میشد، اکنون برای خردهفروشیها و بسیاری از مراکز چون داروخانهها در دسترس خواهند بود. آرسن آواکیان، بنیانگذار و مدیرعامل Cooler Screens، در بیانیهای گفت: «ما در حال ایجاد یک راهحل یکپارچه در محیط ملال آور فروشگاهها هستیم که تجربه خرید در فروشگاه را از اساس تغییر میدهد».
واحدهای Cooler Screens دارای حسگرهایی هستند که معیارهای کلیدی خرید مانند باز شدن درها و مدت زمانی که یک خریدار جلوی صفحه میایستد را اندازهگیری میکند. همچنین این سیستم “بدون هویت” است، بنابراین اطلاعات قابلشناسایی شخصی را جمعآوری نمیکند یا به دنبال شناسایی خریداران فردی نیست. دادههای مربوط به رفتار خرید و عملکرد صفحهنمایش ویدیو برای نمایش اطلاعات مربوط به محصول و تبلیغات روی صفحهنمایش استفاده میشود. با ترکیب داده در یک پلتفرم واحد در سراسر فروشگاه، خردهفروشان میتوانند آنچه را که روی صفحه نمایش در زمینههای مختلف فروشگاه نشان میدهند بهینه کنند.
علاوه بر خردهفروشانی مانند Walgreens و Kroger که فناوری Cooler Screens را نصب کردهاند، برندهایی که از این فناوری استفاده کردهاند عبارتند از: Anheuser-Busch InBev، The Kraft Heinz Company و Edgewell. شرکتCooler Screens اکنون ماهانه نزدیک به 100 میلیون بیننده صفحهنمایش در ده هزار صفحهنمایش ایالات متحده دارد و پیشبینی میشود تعداد این بازدیدها در سال 2023 دو برابر شود.