مارتک: بزرگترین رویداد فناوری، بازاریابی و تبلیغات با نام Vibe Martech Fest در ماه جاری و در شهر ریاض برگزار شد. در این رویداد مایکروسافت به عنوان حامی مالی نقرهای شرکت کرد و با متخصصان بازاریابی و فروش در سراسر عربستان سعودی ملاقات ویژه داشت. مایکروسافت در این نمایشگاه به عنوان یک شرکت بزرگ نرمافزاری نشان داد که چگونه راهحلهای بهروزشده هوش مصنوعی میتوانند به تیمهای بازاریابی کمک کنند تا با بخش فروش ارتباط برقرار کرده و از طریق ادغام یکپارچه Dynamics 365 CRM با پلتفرمهای ابری مانند Microsoft Azure، تجربهای عمیقتر و شخصیتر به مشتری ارائه دهند.
«رایان زاهد»، مدیر عملیات KSA مایکروسافت، با میزبانی یک جلسه کلیدی برای مدیرهای بازیابی، تحت عنوان «بازاریابی خود را تغییر دهید» درباره طرح مایکروسافت سخنرانی کرد. او در مورد نقش فناوری و راهحلهای خودکار هوشمندتر در جذب مشتریان بحث کرد.
زاهد گفت: «امروزه مشتریان خواهان ارتباط واقعی با برندهایی هستند که فراتر از شخصیسازی ساده کار میکنند. آنها خواهان تجربیات باکیفیتی هستند که شیوه زندگی و کار آنها را بهبود بخشد. برای به حداکثر رساندن دسترسی و بازگشت سرمایه، بازاریابان باید به چیزی فراتر از یک سفر خطی برای مشتری فکر کنند و تجربیات خود در بازاریابی، تجارت، فروش و خدمات را با هم ترکیب کنند.»
مایکروسافت همچنین همراه با تیمهای فروش BizApps و Alfapeople، میزبان میزگردها و جلساتی با مشتریان برای در مورد تحول کسبوکارشان بود و نشان داد که چگونه میتوان در شرایط اقتصادی چالشبرانگیز به طور موثر و با کمترین میزان کار، سود بیشتری دریافت کرد.
تمرکز اصلی مایکروسافت در این نمایشگاه بر سیستم امور مشتریان Dynamics 365 Marketing CRM بود که برای کمک به مدیران بازاریابی در ایجاد و ارائه یک تجربه فراگیر شخصی، تقویت روابط، بهبود مشارکت و ایجاد وفاداری ساخته شده است. جنبه منحصربهفردی که این فناوری ارائه میکند، توانایی استفاده از دادههای موجود مشتری برای پیشبینی گام بعدی مشتری خاص است و تیمهای بازاریابی را قادر میسازد تا پیام مناسب را درست در زمان مناسب، در دستگاه مناسب و به شخص مناسب ارائه دهند. در واقع این نوع بازاریابی سبب بازگشت سرمایه بالاتری از طریق فناوری پیشبینی CX ارائه میدهد.
رایان زاهد، مدیر عملیات KSA مایکروسافت همچنین گفت: «با استفاده از بخشها و بینشهای مبتنی بر هوش مصنوعی، تجربیات مشتری بیش از حد شخصی شده به طور کامل امکانپذیر است؛ این راهکار نه فقط برای شرکتهای بزرگ، بلکه اکنون برای برندهای کوچکتر نیز قابل استفاده است.» این فناوری به کسبوکارها اجازه میدهد در لحظه پاسخگو باشند و تجربیات کاملی را بر اساس دادههای دقیق برای مشتریان ارائه کنند.
مایکروسافت همچنین قدرت Dynamics 365 CRM را در ترکیب با Business Central – که به سازمانها دیدگاهی در مورد عملکرد و انعطافپذیری عملیاتی میدهد- و Microsoft Azure – یک سیستم محاسبات ابری که امکان دسترسی ایمن به سیستم هیبریدی و راه دور و شبکه را میدهد- برجسته کرد. این ترکیب با ایجاد امکان همکاری قویتر، به مدیران بازاریابی کنترل لازم را برای تعریف اهداف بازاریابی بهتر، با بهینهسازی بودجه، ایجاد بردهای بزرگتر در KPI و ROI میدهد.
با این اوصاف در سفر دیجیتالی که هم از نظر فناوری توانمند، انعطافپذیر و امن است، مایکروسافت با شعار «بیشتر با کمتر» مسیر جدیدی را برای ارائه خدمات و توانمندسازی مشتریان خود ارائه کرده است. انجام کارهای «بیشتر با کمتر» به معنای تلاش بیشتر یا طولانیتر به عنوان یک بازاریاب نیست، بلکه برعکس؛ به معنی انجام کارها در زمان کمتر، هزینه کمتر و پیچیدگی کمتر با نوآوری، چابکی و انعطاف پذیری بیشتر است.