مارتک: یکتانت سرویس جدید «تبلیغات پیامکی» خود را معرفی کرد. یکتانت در این سرویس سعی کرده ارسال پیامکهای تبلیغاتی را برای کسب و کارها سادهتر، سریعتر و موثرتر کند. در واقع در این سرویس جدید افراد یا کسب و کارها میتوانند بدون نیاز به خرید خط اختصاصی و پنل پیامکی خدمات و محصولات کسب و کارشان را تبلیغ کنند. یکتانت ادعا میکند از طریق این سرویس، کسب و کارها میتوانند از یک پنل رایگان استفاده کنند و کمپین خود را بسازند. همچنین، امکان ارسال پیامکهای تبلیغاتی شخصیسازیشده به مخاطبان هدف برای آنها وجود دارد.
با وجود رشد استفاده از تبلیغات به روشهای نوین، اما همچنان ارسال تبلیغات با پیامک یکی از راههای مورد علاقه کسب و کارها به شمار میرود. حالا با این سرویس جدید «تبلیغات پیامکی» یکتانت، صاحبان کسب و کار میتوانند تبلیغات پیامکی را در لحظه و مستقیم با مخاطبان خود ارسال کنند.
برای اینکه از سرویس «تبلیغات پیامکی» این شرکت استفاده کنید، فقط کافی است 6 مرحله ساده را پشت سر بگذارید. ابتدا ثبتنام و در گام بعدی کمپین پیامکی را انتخاب کنید. در گام سوم گروه مخاطب را مشخص کنید و بعد هم زمان و روز ارسال را انتخاب کنید. نوشتن متن پیامک و در نهایت تعیین بودجه گامهای بعدی است که باید برای فعال کردن این سرویس بردارید.
براساس اعلام یکتانت، هزینه «تبلیغات پیامکی» براساس تعداد پیامکهایی حساب میشود که به دست مخاطب رسیده است. همچنین هزینه پیامکهای که تحویل مخاطب داده نشده به حساب کسب و کار باز گردانده میشود. به کمک این سرویس، یک گزارش کامل از کل کمپین نیز به کسب و کار داده میشود تا بتوانند عملکرد خود را سنجش کنند. از دیگر امکانات سرویس «تبلیغات پیامکی» این است که لینک کسب و کار هم به طور اتوماتیک کوتاه میشود تا تعداد کاراکترهای کمتر از همیشه شود. از طرف دیگر با این سرویس جدید، بهروزترین و کاملترین بانکهای شماره در اختیار افراد قرار میگیرد تا این امکان را داشته باشند که پیامک را برای کسانی ارسال کنند که احتمالا مشتری آنها است. برای مثال در تبلیغات کلاس کنکور، کسب و کار فعال در این بخش، میتواند «گروه مخاطبان » پایه دوازدهم را انتخاب کند.