مارتک: آژانسهای تبلیغاتی «یکتانت» و «دارتادز» به فهرست ارائهدهندگان تبلیغات در جستجو، تبلیغات در گشتوگذار بازار و سایر ظرفیتهای تبلیغاتی بازار اضافه شدند.
مهدی خانی، مدیر فروش تبلیغات در بازار، با اشاره به این اتفاق در این مورد میگوید: «برای تسهیل ارتباط بین توسعهدهندگان و تبلیغدهندگان با بازار، در تعامل با آژانسهای یکتانت و دارتادز، این دو آژانس به مجموعه همکاران بازار در زمینه تبلیغات اضافه شدهاند.»
او ابراز امیدواری میکند که این همکاری باعث شود تا ظرفیتهای موجود در سیستم تبلیغات در بازار نیازهای گروههای بیشتری از توسعهدهندگان و تبلیغدهندگان را پوشش دهد.
در سالهای گذشته، آژانسهای تپسل و دیما در زمینه تبلیغات با کافه بازار همکاری میکردند و به این ترتیب، با اضافه شدن دو آژانس جدید، شمار همکاران رسمی بازار در زمینه تبلیغات به ۴ آژانس میرسد.
مدیران بازار ادعا میکنند که همواره برای افزایش راههای تعامل با شرکای تجاری و توسعهدهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام برداشته و با همین رویکرد، گزینههای متفاوتی را برای استفاده از امکانات تبلیغاتی در بازار فراهم کردهاند.