مارتک: شرکت کامپالس (Compulse) که در زمینه فناوری بازاریابی و ارائه خدمات به شرکتها و آژانسهای رسانهای فعالیت میکند، به تازگی پلتفرمی را راهاندازی کرده است که در واقع نسل جدیدی از ابزارهای مارکتینگ را در اختیار مشتریان قرار میدهد. این پلتفرم که با نام Compulse Performance TV معرفی شده است، از روشی هوشمندانه و منحصر بهفرد برای خرید، مدیریت، بهینهسازی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی بهره میگیرد.
بر اساس گزارش یاهو فایننس، پلتفرم Compulse Performance TV دسترسی به موجودی ناشران محتوای چندرسانهای (OTT) را فراهم میکند و به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا عملکرد کمپینهای خود را به دقت دنبال کنند و آنها را به طور مستقیم به نتایجی مرتبط میکند که برایشان مهم است. این پلتفرم با مجهز بودن به ابزارهایی سریع، تبلیغکنندگان را قادر میسازد که کمپینهای اختصاصی خودشان طراحی کنند و بر عملکرد خود برای بهینهسازی KPIهای خاص نظارت کنند.
در حالی که اکثر راهحلهای ارجاع CTV از معیارهای اساسی مانند نمایشهای ارائه شده پشتیبانی میکنند، Compulse Performance TV جزئیات بسیار بیشتری را مورد بررسی قرار میدهد تا به آژانسها، شرکتهای رسانهای و تبلیغکنندگان اجازه تجزیه و تحلیل و بهینهسازی هزینههای تبلیغاتی خود از جمله پرداختها، درآمد، و روش بازگشت هزینه تبلیغات را بدهد. پلتفرم Performance TV طراحی سادهای دارد و برای تبلیغکنندگان با یک فرآیند چهار مرحلهای به راحتی قابل پیمایش است: اهداف خود را تعریف کنید، موجودی خود را انتخاب کنید، هدف خود برای ردیابی و تحلیل را انتخاب کنید، و نتایج بدست آمده را اندازهگیری کنید.
پلتفرم Performance TV از دادهها برای بهینهسازی عملکرد کمپین در زمان واقعی برای ناشران و کاربران استفاده میکند. این ابزار نه تنها میزان بازدیدها از کمپین شما را گزارش میدهد، بلکه عملکرد کاربران و اقداماتی را که در طی کمپین هم انجام میدهند، رصد و تحلیل میکند.
مارتین کریستیزر مدیرعامل Compulse گفته که از این دستاورد بسیار هیجانزده است و چرا که این شرکت موفق به راهاندازی سختترین نرمافزار در بستر تلویزیون شده است. او تاکید کرد که با پیشرفتهای رخ داده در هدفیابی دادهها و اندازهگیری آنان، بازاریابها میتوانند به طور ملموس و مستقیم تاثیرات یک تبلیغ را رصد کنند.
کامپالس یک شرکت فناوری بازاریابی و خدمات مدیریت شده است که مشتریان آن رسانهها و آژانسهای محلی هستند. این پلتفرم عملکردهای مختلف یک روند بازاریابی همچون مدیریت سفارش، انجام و تجزیه و تحلیل را در یک راهحل تلفیقی که برای آسانتر و سودآورتر کردن تبلیغات دیجیتال طراحی شده است، ترکیب میکند. این پلتفرم از ادغام بیش از صد API با راهحلهای پیشرو مارتک برای سادهسازی عملیات تبلیغاتی از پیشنهاد تا اجرا استفاده میکند. تیم Compulse با داشتن دفاتر ایالات متحده در بالتیمور، دنور، سیاتل، شیکاگو، نیویورک و سانفرانسیسکو و یک دفتر بینالمللی در دهلی، امیدوار است که بازاریابان بیشتری را به استفاده از این ابزار جدید ترغیب کند.