مارتک: پلتفرم ادتریس (Adtrace)، یکی از بازیگران اصلی بازار ترکر موبایل، اتریبیوشن و آنالیز در ایران، به شرکت «اسمارتک» پیوست. ادتریس با پوشش بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه یکتای موبایل در ایران، بالاترین میزان نفوذ را در صنعت اتریبیوشن در کشور دارد و یکی از موفقترین ابزارهای شناسایی نصبهای جعلی از واقعی در کمپینهای تبیلغاتی نصبمحور است.
با این ادغام و به کمک سایر محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و کلانداده در اسمارتک، دقت و کارآیی پلتفرم ادتریس برای شناسایی نصبهای جعلی بهبود قابل توجهی پیدا میکند. علاوه بر این، اضافه شدن ابزارهای جدید اتوماسیون مارکتینگ به ادتریس نیز در برنامه توسعه آن قرار دارد.
«اسمارتک» ارایهدهنده راهکارهای مارکتینگتکنولوژی را از طریق محصولاتی مبتنی بر هوش مصنوعی و کلانداده برای بهبود تعامل بین کسبوکارها و مشتریانشان است. این شرکت پیش از این هم با ارائه محصول اتوماسیون مارکتینگ اینترک (inTrack) تجربه ارزشمند و قابلتوجهی در ایجاد یک رابطه انسانی و معنادار بین کسبوکارها و مشتریانشان ایجاد کرده و در این ادغام نیز به دنبال ایجاد این مزیت برای مشتریان «ادتریس» است.