مارتک: شرکت «اسمارتک» چهار محصول خود را در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ عرضه کرد. شرکت اسمارتک با ارائه محصول مارکتینگ اتومیشن (اینترک) فرآیندهای بازاریابی کسبوکارها را یکپارچه و هوشمندسازی میکند. براساس آمارهای ارائه شده، استفاده از این محصول ضمن کاهش ۱۵ درصدی هزینههای بازاریابی، ۲۰ درصد افزایش بهرهوری فروش را برای کسبوکارها به همراه میآورد.
سامانه جمعآوری و تحلیل دیتا مشتریان (دیپین) به عنوان اولین CDP ایرانی به سازمانهای بزرگ این امکان را میدهد تا با تجمیع و تحلیل دیتای مشتریان اعم از رفتار خرید و … با نگاهی ۳۶۰ درجه، ضمن شناخت دقیق از مشتریان، برنامهریزیهای کلان خود را دقیقتر انجام داده و کمپینهای بازاریابی خود را با دقت بسیار بالا اجرا کنند.
افزایش فروش همواره یکی از دغدغههای کسبوکارهاست، اما در شرایط فعلی و با توجه به هزینههای گزاف تبلیغات برای بسیاری از شرکتها امکان معرفی محصولات وجود ندارد. سیستم همکاری در فروش (افیلیو) با توسعه زیرساخت قوی و شبکه گسترده ناشران و تولیدکنندگان محتوا، این امکان را برای کسبوکارها فراهم میکند تا به جای پرداخت هزینههای گزاف تبلیغات، در ازای فروش هر محصول، درصدی از فروش محصولات را به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کنند.
روزانه کاربران در معرض حجم گستردهای از تبلیغات قرارمیگیرند و در بسیاری از موارد ضمن اینکه این تبلیغات برای مشتریان آزاردهنده خواهد بود، اثربخشی لازم را نیز ایجاد نمیکنند. از این رو، شرکت اسمارتک با تکیه بر فناوریهای نوین در حوزه مارتک، اقدام به توسعه شبکه هوشمند تبلیغات (ادورج) کرده است. این شبکه با بهرهگیری از دیتای دست اول، ضمن تحلیل دقیق از رفتار مشتریان، پیامهای تبلیغاتی را به صورت هدفمند و در زمان مناسب، به مشتریان بالقوه نمایش میدهد. به این ترتیب کسبوکارها ضمن کاهش چشمگیر هزینههای تبلیغات فروش بیشتری را تجربه میکنند.
بد نیست بدانید که اسمارتک از سال 96 و به عنوان یک شرکت دانشبنیان فعالیت خودش را در صنعت مارتک آغاز کرده است و تا کنون بیش از ۵۰ کسبوکار بزرگ ایرانی از محصولات و خدمات این شرکت استفاده کردهاند.